Institutul de Fonoaudiologie si Chirurgie Functionala ORL
Prof. Dr. D. Hociota

 

Chestionar

CHESTIONAR DE EVALUARE A SATISFACŢIEI PACIENTULUI
Stimate pacient,
Institutul de Fonoaudiologie si Chirurgie Functionala “Prof. dr. Dorin Hociota” a implementat un sistem de management al calităţii, sistem care impune satisfacerea cât mai deplină a cerinţelor şi aşteptărilor dumneavoastră.
Opinia dvs.este foarte importantă pentru noi în scopul îmbunătăţirii continue a calităţii serviciilor medicale oferite.
Vă rugăm să aveţi amabilitatea completării prezentului chestionar pentru anexare la foaia dvs. De observatie.
Vă mulţumim pentru amabilitate şi obiectivitate şi vă asigurăm că declaraţiile dvs.vor fi luate în considerare.
Mulţumim pentru colaborare,
Conducerea

DATE DE IDENTIFICARE PACIENT

Pacient:

Vă rugăm în continuare să bifaţi în casuţa care se potriveşte opiniei dumneavoastră
Pentru detalii şi exemple, care să susţină opiniile dumneavoastră, vă rugăm să completaţi SECŢIUNEA IV:
Alte comentarii

SECTIUNEA I Satisfacţie generală
Foarte mulţumit/ Categoric da
Mulţumit/ Da
Aproape mulţumit/ Nu ştiu
Nemulţumit/ Nu
Foarte nemulţumit/ Categoric nu
Sunteţi mulţumit de modul de obţinere a tuturor informaţiilor de care aveţi nevoie de la “Fisier informatii”?
Există spaţiu suficient şi confortabil pentru aşteptare?
Sunteţi mulţumit de modul de programare a accesului în cabinete?
Cât de mulţumit sunteţi de serviciile medicale primite de la noi?
Cât de mulţumit sunteţi de serviciile de masa acordate, cantitativ?
Cât de mulţumit sunteţi de serviciile de masa acordate, calitativ?
Cât de mulţumit sunteţi de serviciile de cazare oferite?
Intenţionaţi să aplelaţi şi pe viitor la serviciile noastre?
Aţi recomanda şi altor cunoştinţe ale dumneavoastră să apeleze la serviciile noastre medicale?

 

 

 

 

 

 

 

 

SECTIUNEA II Profesionalismul personalului
Foarte mulţumit
Mulţumit
Aproape mulţumit
Nemulţumit
Foarte nemulţumit
Sunteţi mulţumit de modul în care aţi fost examinat , în cadrul cabinetului(lor) medical(e) în vederea stabilirii
diagnosticului?
Sunteţi mulţumit de informaţiile şi detaliile referitoare la medicaţie /tratament primite de la medic?
Sunteti multumit de serviciile medicale oferite medicul curant?
Sunteti multumit de serviciile medicale oferite de cadrele medicale medii de serviciu?
Sunteti multumit de modul de efectuare a curateniei in saloane de catre infirmiera/ingrijitoare de etaj?

 

 

 

 

 

SECTIUNEA III Alte comentarii/ propuneri de îmbunătăţire

 

 

 

Copyright © Institutul de Fonoaudiologie si Chirurgie Functionala O.R.L. "Prof. Dr.D.Hociota"

design by adVice Group Media